Yanıyorsun Fuat Abi Günceli

Bir güncelden daha merhaba Tortuga Çeviri Ahalisi. Hatırlayan var mıdır bilmem ama kışın Üşüyorsun Fuat Abi güncelimiz vardı. Bu sefer ise Yanıyorsun Fuat Abi zamanı geldi. Havalar feci serinleme ile ilgili top secret yöntemleriniz var ise duymaya hazırım. Kendinize dikkat edin bu havalar insanı erir bitirir hasta eder güneş çarpar falan aman diyeyim. Şu an benim Fuat Abi gibi yandığım kesin mesela ondan serinletecek her tavsiyeye açığım. Bu ara nasılsınız iyi misiniz?  Benim keyfim iyi sayılır. Sınav sonuçları eh işte olduğundan ama sıkıntı değil. Şu hayatta bir şey öğrendiysem oda karşınıza sıkıntılar çıktığında veya tökezlediğinizde ondan ders çıkartıp önünüze bakmak gerektiğidir. Aksi halde karşınıza çıkan sıkıntılara ağlarsanız, dert yanarsınız size hiçbir faydası dokunmayacaktır. Bu sebeple ne olursa olsun önünüze bakın.

Onun dışında NiTian’ı ağırladım bayram sonrası ve bu sabah saatler sabah altıyı gösterdiğinde uğurladım. Baya bir gezdik ama iyi gezdik öyle böyle gezmedik. Sırf son günümüzde hesapladık 10 km yürümüşüz düşünün yani. Ama o süre de iyi yandım soğuk duş ve yanık merhemi ile anca toparladım. Gezinin belli bölümünde Specter ve Ysf.cyln da vardı. Tabi gezinin detayına girebilirdim ama onlara girmeye gerek yok. Maksat güncele yazacak yazımız olsun yani. Sonuç olarak umarım NiTian iyi vakit geçirmiştir. Gerçi sorduğumda “İstanbul seyahati on numaraydı” demişti. Ama şunu diyeyim normalde bu havada sittin sene gezmeye çıkmam çıkanda delidir veya başka bir şey vardır bir doktora görünsen iyi olur bizimki istisnai bir durumdu. Tabi bu gezi olayı olunca biz edit yapmadık ama merak etmeyin bu kadar yazıp bölümsüz bırakmayacağız sizi.

Ayrıca NiTian’ın bir duyurusu var. “YcD44 ayrıldı. Rookies için çevirmen arıyoruz.” İngilizcesi iyi olup bunu türkçeleştirebilecek çevirmen arkadaşları aramıza bekliyoruz. YcD44’e de şu ana kadar hem çevirmenlik olsun hem de teknik işler olsun vermiş olduğu bütün emekler için teşekkür ederiz.

Ve geçelim menümüze bu hafta 2 serimizden 17 bölüm var. Öncelikle Jagaaaaaan’dan 2 bölüm vererek güncele geliyoruz. AYS’nin sınavları olduğundan bu aralar geç. geliyordu. Bölümde güncele denk gelince ayriyeten vermektense güncelde verelim dedik. Ancak yine çıktığı zaman ayrı bir şekilde vermeye devam edeceğiz. Onun dışında Zetman’dan bire cilt daha yaparak 18. cildi de bitirmiş oluyoruz. Emeklerinden dolayı  Seyyah’a ayrıca teşekkür ederiz. Bu haftalık güncelimiz bu kadar, NiTian’ın gezi turu ve bayram sonrası tatil modunda  olduğumuzdan çeşit olarak kısır bir günceldi ama haftaya çeşitler tekrar artacaktır. Kendi adıma bir daha ki güncelden itibaren Dr. Slump düzenli bir şekilde gelmeye başlayacak. Duyurulur.

Son olarak saatlerin on ikiyi geçmesiyle Barış Akarsu’nun ölüm yıl dönümü. Onu Akademi Türkiye zamanında tanıdım ve Haluk Levent’le düetleri vesaire hala aklımdadır. Hani uygun kelimeler gelmiyor ama iyi bir insandı. Daha fazla kelimeye gerek yok. Hani şu güncele bir çok şey yazarım Barış Akarsu’dan yola çıkıp da neyse zaten şu anki ünlülerin maskeleri düşüyor ondan gerek yok. Bu haftayı güzel insan ile kapatıyoruz. Tombe kaçar.

Jagaaaaan : 17-18 Online Oku

(Çeviri: Are-You-Sure / Edit: Obluda)

Zetman: Cilt-18 Online Oku  

(Çeviri: Smoker / Edit: Seyyah)

Yorumlar

Loading Disqus Comments ...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir